SNS Bank Inloggen

Met je digipas SNS Bank inloggen regel je al je bankzaken. De digipas is een apparaatje dat iedere keer dat je inlogt een unieke code berekent. Met de code krijg je toegang tot internetbankieren. Om veiligheidsredenen blijft de code maar 15 minuten geldig. De digipas is beveiligd met een pincode die alleen jijzelf weet.

Met de digicode (gebruikersnaam en wachtwoord) doe je snel overboekingen tussen je eigen rekeningen. De gratis digicode kun je ook gebruiken om transactieoverzichten op te vragen en af te drukken. Ook kun je hiermee effectentransacties en orders uitvoeren. Met de digicode kun je geen betalingen doen.

Verder kun je met de digicode in de online klantenservice bijvoorbeeld je Adres wijzigen, je Tegenrekening wijzigen of Extra of volledig aflossen. Als je met de digicode inlogt via deze online services zijn je persoonsgegevens al ingevuld. En dat is wel zo makkelijk.

Het enige wat je nodig hebt is een computer en een internetverbinding. Op de website van SNS Bank log je in bij Mijn SNS. In je persoonlijke bankomgeving regel je zo online je bankzaken. Heb je internet op je mobiele telefoon? Dan kun je daarmee meestal ook inloggen bij Mijn SNS. Zo bankier je waar en wanneer je wilt.

Door op onderstaande link te klikken komt u bij een demo van Mijn SNS Bank.
De demo van Mijn SNS laat je stap voor stap zien hoe je persoonlijke bankomgeving werkt. Bekijk de verschillende onderdelen van de demo en ontdek de voordelen van online bankieren vanuit je luie stoel.

Hoe vraag ik een digipas aan?

Je krijgt automatisch een digipas als je een betaalrekening opent. Ben je je digipas kwijt of werkt hij niet? Vraag nu een nieuwe digipas aan. Vanaf morgen bij je thuis bezorgd of op een ander adres, bijvoorbeeld op je werk. Je oude digipas blokkeren we automatisch na 7 dagen. Klik hier om een nieuw Digipas aantevragen.

Heb je wel een betaalrekening maar nog geen digipas?
Vraag dan Mijn SNS hier aan.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn vervangende digipas heb?
Binnen 4 dagen kun je je nieuwe digipas in huis hebben.

Hoe wordt mijn digipas bezorgd?

  • Nieuwe klant?

Ben je een nieuwe klant bij SNS Bank? Dan wordt je digipas bezorgd door PostNL. Binnen 4 werkdagen na je aanvraag valt de digipas bij je op de deurmat. De activeringscode van je digipas ontvang je per post in een aparte envelop.

  • Bestaande klant?

Ben je al klant bij SNS Bank? Dan heb je met een digipas toegang tot je persoonlijke bankomgeving. Daarom laten we je digipas veilig op afspraak bezorgen, waar en wanneer het jou uitkomt. Zo weten we zeker dat je zelf de digipas in ontvangst neemt en voorkomen we misbruik. AMP Logistics bezorgt namens SNS Bank je digipas.

Dat gaat als volgt:
Na je aanvraag krijg je een e-mail met een SNS Bank inloggen gebruikersnaam en wachtwoord van AMP Logistics.

Je ontvangt via e-mail een bevestiging van AMP Logistics. Daarin staat de datum, een tijdsblok van 4 uur waarbinnen je digipas bezorgd wordt, het bezorgadres en de bezorger. Heb je je telefoonnummer ingevuld in je aanvraag? Dan krijg je op de afgesproken dag voor 8.00 uur een sms met een tijdvak van 2 uur waarbinnen je digipas bezorgd wordt. Zorg dat je op het bezorgadres bent op de afgesproken dag en tijd, want de bezorger geeft de digipas alleen aan jou persoonlijk af. Houd ook je identiteitsbewijs bij de hand. Ben je minderjarig? Dan moet een van je ouders of je voogd de digipas in ontvangst nemen en zijn identiteitsbewijs laten zien.
De activeringscode van je digipas ontvang je per post in een aparte envelop.

Woon je in het buitenland?
Dan sturen we je digipas aangetekend op.

Ik ben mijn digipas kwijt

Vraag nu een nieuwe digipas aan. Vanaf morgen bij je thuis bezorgd of op een ander adres, bijvoorbeeld op je werk. Je oude digipas blokkeren we automatisch na 7 dagen.

Ik weet mijn pincode niet meer

Toets toch een pincode in. Elke keer als de code fout is, zie je een melding: fail 1 tot en met fail 4. Je kunt het maximaal 5 keer proberen. Na de laatste poging zie je LOCK PIN en 7 cijfers staan. Vraag daarna een deblokkeringscode aan.
Is je digipas (of die van je kind) geblokkeerd? SNS Bank inloggen Vraag dan nu een deblokkeringscode aan. Die ontvang je binnen 4 dagen.

Mijn digipas is gestolen

Is je digipas gestolen of heb je het vermoeden van fraude? Bel dan direct SNS Klantenservice via 0900 – 18 50.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.